
Реклама ШІ під посиленою перевіркою
Що сталося?
Національний підрозділ з реклами США (NAD) зобов’язав Microsoft переглянути деякі твердження у рекламних кампаніях Copilot. Частина формулювань була визнана такою, що не має достатнього підтвердження або вводить в оману користувачів щодо можливостей ШІ.
Які твердження під сумнівом?
NAD погодився з деякими заявами щодо підвищення продуктивності, однак поставив під сумнів формулювання про повну автономію Copilot або його здатність повністю замінити людину.
Реакція Microsoft
Microsoft погодилася виконати рекомендації NAD частково та змінити маркетингову риторику. Компанія обіцяє уточнити формулювання, щоб краще відображати фактичні можливості Copilot.
Висновки для всієї галузі
Цей випадок підкреслює зростаючу потребу в етичному та точному просуванні ШІ. Зі зростанням популярності таких продуктів, все більше органів контролю перевіряють правдивість рекламних повідомлень.
Етика і довіра у ШІ-комунікаціях
Рішення NAD може стати прецедентом для рекламної практики інших технологічних компаній. Надання чесної інформації — ключ до формування довіри споживачів до ШІ-продуктів.